Pagini

marți, 21 iulie 2009

Raliul Sibiului

De aproape un an ma bucur de relatia de prietenie cu Florin - coleg in Atlas Copco, cu care am gasit puncte comune. Unul dintre ele este raliul - recunosc ca la mine acest interes a fost destul de latent (mai degraba urmarea Eurosport la 23:30).

Am ajuns acum doua saptamani la Raliul Sibiului - locatia/proba speciala Calugaru intre drumul spre Paltinis si Gura Raului. Ne-am gasit o curba ac de par (dar suficient de rapida) si am asteptat. Pentru moment mi se parea plictisitor - astept 4 ore pentru a vedea o singura curba si 40 masini (si asta in conditiile in care numai primii erau suficienti de rapizi pentru a face spectacol).

Daca chiar am ajuns pana acolo impreuna cu Marius (unul din veri) sa ne simtim bine.
Ceea ce mi s-a parut genial este faptul ca am putut sta in interiorul curbei, simtind cu incetinitorul cum trec masinile prin fata ta. Auzi zgomotul motorului, a metalului "plesnit" de pietre si vezi botul masini trecand prin fata ta - slow motion. Daca nu iti complici existenta cu facutul pozelor, ai chiar posibilitatea de-a urmari indeaproape (la propriu) pe ocupantii masinilor. Mi-a placut si cred ca in viitorul apropiat voi participa la un curs de raliu - face bine atat pentru sufletel cat si pentru siguranta mea in trafic (ma refer la imbunatatirea abilitatilor de conducere in regim normal ;-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu