Pagini

joi, 10 martie 2011

Manager vs Specialist

La inceputul activitatii mele credeam, ca pentru a fi un bun manager, trebuie sa fi specialist intr-un anumit domeniu. Esti cel mai priceput si automat poti deveni un manager.

O situatie recenta m-a determinat sa vad lucrurile putin altfel. Un coleg fara experienta tehnica a reusit sa miste lucrurile, astfel incat, sa se gaseasca o solutie. Din punct de vedere tehnic colegii au emis o teorie analizand niste poze. Teoria a fost emisa fara teste sau verificari, fapt pentru care a ramas o urma de indoiala. Principial speram cu totii ca problema sa fie mica.

Pana la urma, dupa efectuarea unor teste, se pare ca situatia s-a lasat rezolvata destul de usor. Si asta pentru simplul motiv ca cineva a reusit sa impinga lucrurile pentru a realiza acele teste.

De aici am inteles, ca un manager trebuie sa miste lucrurile pentru continuarea activitii. Specialistii raman stapani pe domeniul lor si acorda suport managerilor. Chiar si asa, consider ca managerii trebuie sa aiba cunostinte generale despre domeniul/industria in care activeaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu