Pagini

sâmbătă, 26 septembrie 2009

Asteptarile mele sunt prea mari?

Ieri fiind in pat (si gandindu-ma la o discutie cu Tuluy) ma intrebam daca asteptarile mele sunt prea mari in ceea ce priveste locurile mele de munca (doua pana in prezent). De multe ori ajung sa ma pun in impostaza partenerului (poate fi asociat in firma sau manager superior) gandindu-ma ce as face eu in aceas pozitie. Ce as face eu avand informatia pe care oricum o detin.

Am impresia ca ma demotivez in urmatoarele situatii:
- nu am parte de big picture in ceea ce priveste activitatea
- nu sunt conectat la actiunile managementului - nu inteleg de ce se fac anumite chestii, nu pot relation si nu ma pot motiva
- fiind outside of the HQ, nu ma simt parte a companiei
- sunt in teren, transmit informatii peste informatii sintetizate, dar se pare ca nimeni nu le ia in calcul
- ma enervez cand este luat de fraier si incearca cineva sa te convinge de contrariu, chiar daca amandoi stim care este situatia si adevarul
- etc....

Nu cred ca le stiu pe toate, insa sunt revoltat cand vad ca se pot face o multime de lucruri, insa oamenii ori nu pricep, ori nu vor, ori nu pot (din varii motive - chiar si legate de politica firmei). Ma enerveaza diletantii, ma enerveaza cei care se cred super mari pentru ca au ajuns pe o pozitie de management, ma enerveaza cei care nu au nici un interes in a se dezvolta personal, ma enerveaza cei care nu gandesc mai mult de nasul lor, ma enerveaza cei care nu vor sa creeze, ma enerveaza cei care nu au curaj sa schimbe ceva sau sa-si sustina echipa in fata managementului superior, sa dezvolte sau spuna la final: eu am contribuit la acest lucru frumos.

Tot timpul am spus ca odata ajunsi acolo lucrurile se vad altfel, insa cred ca sunt mai bun decat cei pe care i-am experimentat - cel putin in anumite domenii ;-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu