Pagini

duminică, 24 mai 2009

Individul sau compania...

Oamenii s-au adunat de-lungul istoriei in grupuri/asociatii deoarece credeau in aceleasi valori si pentru ca doreau sa intreprinda ceva impreuna. Asociatiile, companiile etc sunt formate din oameni si "actioneza" in binele oamenilor. Plecam de la aceasta premisa.

Ce facem, cand suntem pusi sa alegem intre a "zgudui" compania sau a "reduce" importanta situatiilor conflictuale aparute in urma unui eveniment, iar asta pentru a menaja compania? Exista situatii in care trebuie sa alegem sau avem numai un raspuns predefinit - ori alba ori neagra? In cazul in care putem alege, care este linia de demarcatie intre cele doua rezolvari? Ce urmarim?

De curand am avut o situatie in care a trebuit sa aleg o varianta din cele doua. Nefiind obisnuit sa reactionez, am cam tacut - reactia a fost destul de slaba, unii ar spune chiar inexistenta. Tin partea unei persoane care imi este draga sau "reduc" importanta evenimentului pentru a pastra imaginea buna a companiei? Pentru moment nu am stiut sa reactionez, i-am dezamagit pe unii si i-am bucurat probabil pe altii. Daca as fi stiut cum se termina - situatii lipsite de etica - poate as fi ales sa reactionez, altfel.

Sunt recunoscator celor care m-au atras in aceasta compania si evenimente, pentru ca am avut prilejul sa trec prin niste situatii dificile si sa cunosc mai bine persoanele din jurul meu. Multumesc.

PS: Va recomand sa va implicati in diferite proiecte, pentru ca numai asa putem invata. Exista posibilitatea sa doara, insa pana la urma avem mult mai mult de castigat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu