Pagini

marți, 2 iunie 2009

Triburile pot sustine o afacere...

"Tribes" este una din recentele carti ale lui Seth Godin. Inca nu am apucat sa o citesc, insa in clipul urmator prezinta motivul pentru care fiecare din noi trebuie sa aiba un trib.



Ceea ce mi-a atras atentia este faptul ca, aceste triburi pot si vor sustine anumite afaceri. Conform lui Seth, 1000 de persoane (fiecare la randul sau cu alte x cunostinte) pot sustine afaceri prin achizitia produselor realizate de "seful tribului". Tribul inseamna apartenenta, inseamna incredere, devotament.

De curand ma intereseaza teoriile lui Joe Vitale. Totul a plecat de la un audiobook, insa am ajuns la abonari la newsletter, achizite de carti etc. Sunt parte a unei comunitati care sustine aceasta afacere - sunt client, iar noile produse se promoveaza in interiorul acestui trib. Totul se bazeaza pe incredere - am folosit primul produs, mi-a placut si astfel acord incredere. Urmatoarele produse / servicii vor beneficia de aceeasi incredere, fapt pentru care achizitia se va realiza aproape automat.

Reteta: trib + produs + incredere + alte produse = super afacere

Felicitari celor care au gandit un astfel de sistem si care se bucura de un real succes. Felicitari celor in care poti avea incredere, genuine trust.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu