Pagini

joi, 25 iunie 2009

BMW R1200R

De cand ma stiu ajuns prin Austria am devenit un iubitor de Audi. Asta in ceea ce priveste masinile, insa pentru motociclete BMW-urile fac legea (Audi nu are pentru moment o oferta in acest sens).

Penduland intre diferitele tipuri de motociclete, raman fidel (chiar daca pana in prezent nu a avut vreo motocicleta) spiritului nacked. BMW R1200R este un astfel de model, design destul de clasic si imi place la nebunie. La exterior clasic, la interior high-tech (de ex. presiunea in pneuri, computer de bord si ESA - modificarea tariei suspensilor chiar si in mers).


Nacked arata super, mi-o inchipui astfel pentru plimbarile in oras. Dorinta mea este sa o iau pe Schatzu' si sa mergem sa descoperim teritorii noi, oameni noi pe doua roti. Pentru asta trebuie sa o echipam si va arata asa (fara si cu noi).


Imi inchpui ca ne echipam si in trase de doua saptamani exploram Romania, Europa chiar si mai departe (Africa de Sud, Asia - desigur aici se va putea inchiria o motocicleta local). Insa sentimentul acesta de libertate ma incanta si imi doresc sa pot experimenta asa ceva cat mai devreme ;-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu