Pagini

sâmbătă, 13 februarie 2010

Apple iPad si nu numai

Sunt unul din impatimitii Apple; nu ma intrebati de ce, pentru ca nu prea stiu (in principiu este o minciuna, pentru ca stim tot timpul ce se intampla). Oricum, fiind un neposesor de Apple, imi inchipui ca este mult mai cool sa scri pe blog de pe un mac decat de pe un Dell. Acum scriu de pe Dell, nu este deloc nasol si mai cred ca pe blog conteaza informatia nu partea hard-ware in uz. Sunt putin frustrat si incantat (daca as avea ceva de la Apple) ca exista mult lucruri care se produc pentru i(whatever) - imac, ipod, iphone si mai nou ipad.

Pentru Appel este genial, pentru mine care detin un packetpc de la FujitsuSiemens prea putin interesant. Ma gandesc sa apelez la un moment dat la niste ebook-uri de la Barnes and Noble (iarasi ceva ce mi se pare mai sexy decat Amazon). Pot descarca e-reader-ul lor pe PC, dar nu pot pe pocket pc. In schimb au apple (tot), blackberry si linux. That's it. Altfel spus, tot ceea ce merge cu windows mobile = pauza. Si slava domnului sunt cativa in intreaga lume.

Acum ma gandesc la Financial Times Deutschland (nu ca mi-as lua), insa in WiWo isi fac reclama cu applicatia pentru iPhone. Sigur este o chestie super - tot ce este legat de apple - si poate pentru asta diferitele firmei, industrii se folosesc de aceasta nebunie pentru a face un pas inainte. Ma intreb - cati oameni de afaceri in Germania folosesc iPhone pentru a-ti face reclama astfel?

Asemeni lucrurilor de la Apple si iPad-ul mi se pare super (am inteles ca are si niste minusuri, dar vorba unui blog - sorry nu mai stiu unde am citit - asteptati pana cand lanseaza versiune 3.0 si atunci isi va merita banii pe deplin). Super este faptul ca oamenii au inceput sa-si inchipui moduri in care aceste device poate revolutiona anumite demenii:

Seth Godin despre cum ai putea anima prezentarile (ppt)

Am mai gasit un post in care se descria modul prin care jocurile pot capata o exeprienta noua, cand il gasesc voi pune un link (cam multe lacune pe ziua de azi - oricum nu ma simt prea bine).

Stiu ca la un moment dat voi/vom impreuna cu Schatz-ul meu detine ceva de la Apple (probabil un mac sau iPad, pentru ca iPhone nu mi s-a parut chiar asa special cand m-am jucat cu el). Pana atunci va conta informatia, nu hard-ware-ul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu