Pagini

joi, 11 februarie 2010

Blogul ca o aventura

Astazi am primit a doua reactie "din piata" in ceea ce priveste blogul. Ambele au venit cu laude, este o initiativa interesanta pentru unul ca mine. Si pe aceasta cale doresc sa le si multumesc.

Insa am avut parte de o experienta interesanta. Initial, cand am inceput, mi-am zis ca doresc sa am un loc in care sa-mi expun in scris punctele de vedere. Un loc in care sa spun anumitor lucruri pe nume, un loc in care sa ma fortez sa scriu si sa mentin o linie logica a posturilor... pentru ca poate la un moment dat vor fi citite. Il iau ca pe un exercitiu de vointa.

Astazi am primit o reactie la unele din postari si m-am simtit putin atacat ;-( (eu sunt unul care nu prea accepta critica, fiind perfect...ibil). Fara motiv, m-am simtit atacat. Mai ales ca stim ca blogurile sunt pentru a reactiona si pentru a primi reactii. Asa ca nu am motiv si merg mai departe.

Partea frumoasa este ca am intrat intr-o noua era, blogul are cel putin 3 cititori si sentimentul este placut. Prima postare a fost pe 5 mai; inca putin si sarbatorim 1 an impreuna cu altii... Este un sentiment placut. Multumesc.

PS: Irina stie ca nu ma supar, mai ales ca are dreptate. I am happy again ;-))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu