Pagini

duminică, 16 august 2009

Six Sigma


Citind autobiografia lui Jack Welch am dat peste conceptul de six sigma. Pornind de la Motorola a ajuns sa fie acceptat si importat de foarte multe firme (atat pentru activitate de productie, cat si pentru prestari servicii).

Este vorba despre crearea transparentei in cadul procesului de productie (produse sau servicii) pentru a identifica posibilele puncte/procese in care apar problemele.

Din punctul de vedere al unui customer center, cred ca cel mai sensibil departament este after-market (intretinere, mentenanta, piese de schimb, reactie in cel mai scurt timp, clientii avand conditii diferite etc). Fiind foarte sinsibil, cred ca este si cel mai important sa-i acorzi mai multa atentie; este departamentul care tine firme de tipul customer center in picioare in toate situatiile economiei globale. Sa analizezi acest departament de la A la Z impreuna cu cei implicati pentru a gasi calea optima pentru ca informatia sa circule.

Si mai important este sa recunosti ca trebuie sa faci asa ceva si mai ales sa incepi o astfel de campanie. Sunt convins ca asa ceva ne poate ajuta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu