Pagini

duminică, 16 august 2009

Turist in propriul oras

Ramas fara permis (pentru numai 30 zile) am ajuns sa bat orasul la pas (situatia se suprapune cu faptul ca sunt in concediu, automat viteza cotidianului se reduce). Chiar am parcurs orasul dintr-un cap in celalalt in plimbare, privind Sibiul din alte unghiuri. Viteza mica, timpul se dilata si astfel ai placerea sa savurezi orasul...

Trecand prin centrul plin de turisti, porumbei, soare, cu ghizdanul in spate si fara stres m-am simtit in fata turnului sfatului ca in concediu: turist in propiul oras. Am ajuns chiar la concluzia ca Sibiu iti ofera foarte multe oportunitati (iar daca iti lipseste ceva, dai decat sa dai o fuga pana la Bucuresti pentru a participa la un concert Madonna - de exemplu). Si cred ca este suficient si ideal.

Sibiul este aparte - toate lumea vede acest lucru (economic, artisitic, social) - si frumos. Poate mai este inca putin conservator (chiar si eu m-am trezit facand niste comentarii ciudatele). Chiar si asa convietuirea diferitelor nationalitati este foarte prezenta in Sibiu.

Sibiu: oras cultural, oras al culturilor. Iar in aceste zile este oras al motociclistilor - a inceput Red Bull Romaniacs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu